De la marturisire de ieri

M-am rugat Tata inainte, am cerut puterea Ta, chiar de am ajuns prima caci eram dornica de Tine, (inca sunt), ma asteptam sa fiu prima intrebata, dar mi-ai pus rabdarea la incercare, si eu tot timpul m-am gandit la Tine, Tata, Isuse, Duhule Sfant, am vazut-o si pe Buni Luiza, a venit ca un fel de martor, caci a vorbit de mine, si nu vroiam sa vorbeasca, caci imi doream ca rasplata sa mi-o dai Tu, pentru milostenie.

Acum de dimineata in timp ce vorbeam Te intrebam de ce ai lasat atata buruieni si neghina acolo, dar apoi mi-ai raspuns, caci Tu ai Puterea ca dintr-o buruiana sa faci o floare frumoasa, Glorie Tie, Tu esti indelung rabdator, esti dragoste si iubire, esti minunea mea, care m-a facut un nou copil, copil de Dumnezeu.

N-am avut timp caci nu m-au lasat sa Te marturisesc pana la capat, dar Tu ai vazut inima mea, de aceea m-ai salvat, Glorie Tie, Slavit sa fii in veci.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant. Ma rog sa fii cu mine maine in apa botezului, si in zilele ce vor urma, cand am ajuns la cateheza m-am pus pe genunchi sa ma rog si am inceput sa rad caci Te-am simtit ca ai venit.

Dimineata in timp ce vorbeam si iti cantam mi-ai aratat un zid de piatra caramizie si avea unele sparturi in sus.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

