Visuri – 3

Eram acasa la parinti (etj 4) in bucatarie si priveam pe geam. Am zarit mai jos in bucataria de la 3 pe Mircea cu o femeie cu pielea alba, parul negru un pic ondulat, slaba rau de tot, cu parul pana la umeri, se tineau in brate, se pupau pe gat, mai mult ea il sufoca, apoi cand am vazut ca au inceput sa se sarute pasional am luat o sticla albastra fara eticheta de plastic (2l) cu apa rece si i-am turnat-o pe toata femeii in cap.

Ea s-a aruncat de la geam, caci era imposibil sa se dezechilibreze si sa cada, am vazut-o jos pe pamant in fata blocului, cred ca era moarta, nu mai misca.

M-am trezit cu Mircea la usa, a vrut sa ma pupe si mi-a zis ca nu stie ce a fost in capul lui.

Apoi eram intr-o bucatarie cu vecina Bors (nu cunosc locul in care eram) cu inca o femeie tanara pe care n-o cunosc. Avea o reteta turceasca de facut bomboane, am intrat pe internet sa traduc fiecare ingredient, ea a coborat jos caci era o nunta si a adus dulciuri, am gustat o bomboana, dar pofteam prajituri si mi-era rusine sa iau.

Am pus doua oua intr-un vas de lut se vedeau frumos galbenusurile, apoi le-am acoperit cu zahar alb. Mai imi trebuia un ingredient, nu stiam care, incepusem sa ameste cu o lingura de lemn.

27.06.2012

Acest articol a fost publicat în Visuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu