De sambata la seara de rugaciune

Luati aminte caci asa vorbeste Domnul Dumnezeul vostru.

Caci multe ti-am aratat si ai vazut si ai auzit, dar acelea nu sunt pentru urechile si ochii vostri, caci daca nu va spun este pentru ca nu trebuie.

Vor veni vremuri cand frate se va lupta cu frate, mama cu sora, tata cu fiu, si ele vor veni.

Va veti inchina celui care nu trebuie, nu veti reusi sa ma recunoasteti, doar daca stati pe urmele Mele, mergeti pe calea Mea, veti reusi, altfel va veti inchina celui care nu trebuie, nu veti avea parte de ingerii Mei care va vor ridica, caci ingerii Mei, i-am trimis déjà catre voi si se uita la voi, doar cei curati ajung la Mine, cei curati vor ajunge pe aripile ingerilor Mei, un inger pentru fiecare va fi pregatit, dar el va trece pe langa voi daca nu sunteti curati inaintea Mea, caci, curati trebuie sa fiti inaintea mea si veti vedea casa Mea, veti ajunge in casa Mea si veti canta cu ingerii Mei si ingerii se vor inchina voua si voi va veti inchina in fata Mea, va voi tine in brate.

Daca va voi da boala si nenorocire este ca sa fiti pe calea Mea si sa ma cautati caci multe lacrimi vor fi aicea si multe boli vor fi si multa foamete va fi, dar Eu, va voi hrani, caci Eu hranesc pe cei care sunt copii Mei si fiti alaturi de Mine caci Eu sunt pentru voi.

Recunoasteti-Ma ca veti fi intrebati ai cui sunteti si spuneti ca sunteti ai Mei, de altfel si Eu voi spune ca nu va cunosc si déjà ati fost intrebati de mai multe ori si ati trecut pe langa Mine si mi-ati intors spatele, dar Eu va voi mai da o sansa caci Eu ma pregatesc sa inchid cartea si cartea este aproape sa o inchid deci cine are urechi sa auda sa auda, caci Isus Hristos este cel ce tine cartea si numai Hristos este cel care poate s-o inchida, voi suna si va voi chema, dar voi daca nu sunteti scrisi acolo si am inchis cartea voi trece pe langa voi cum am promis ca voi face.

Tineti calea Mea si Domnul va tine si El de calea voastra, priviti la Mine si nu mai priviti la nevrednicia din jur, comparati-va cu Mine, nu va comparati cu cei din jur, caci Eu am vazut in voi ravna, dar trebuie sa cresteti caci Eu va vreau crescuti, Eu nu pot sa primesc in casa Mea pe cei care sunt aici si nu sunt cu Mine, care sunt cu Mine si nu sunt cu Mine.

30.06.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

