Cum putem creste?

Eu singura nu pot face nimic, dar cu ajutorul Domnului pot face totul. Pot totul in Hristos. Eu am un dor dupa Domnul, ma doare atunci cand nu pot merge la biserica, sufar simt cum bucati din inima mi se crapa si aceasta durere se calmeaza atunci cand ajung in casa Lui, cand ingenunchiez, imi ridic bratele si simt prezenta tatalui, Fiului si a Duhului Sfant. El este viu si prezent.

Domnul ni se descopera si ne invata ce trebuie sa facem, o placere de o ora la cinema e ceva trecator, in schimb o ora de rugaciune e ceva ce umple un gol si imi da plinatate sa traiesc pana data viitoare, cand voi ajunge din nou in compania Sa.

Ma rog acasa, pe drum, la lucru, la culcare, la sculare, dar nu se compara cu genunchii si coatele din casa Lui, acolo e mai puternic, am foame si sete de Domnul.

Ma bucura cand ascult Scriptura, ascult cantece care ma insotesc pe drum mereu, cand merg la sora sa vorbim si sa ne rugam, cand vorbesc cu Tatal, Ii cant, Il laud, ma bucur in El. Fericirea traita cu Domnul nu poate fi substituita cu nici o placere lumeasca.

Isus Hristos este Domnul.

Amin

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

