Domnul m-a binecuvantat

Am primit binecuvantarea Ta, esti minunat Tata, Isuse, Duhule Sfant, m-ai schimbat si m-ai facut copil adevarat de Dumnezeu, ai avut mila si Te-ai indurat de mine, am primit botezul Tau, esti minunat.

Mi-ai umplut inima si mi-ai contopit tot trupul si mintea, Tu esti la conducere, iti multumesc ca Te-ai indurat de mine, am inteles cum trebuie si ce trebuie sa fac, dar totul a fost usor caci legatura cu Tine Tata merita totul.

Treptat-treptat m-ai invatat ce am avut de facut, in primul rand eu n-am mai existat, eu un zero, Tu pe primul loc in viata mea, altceva nu conteaza. Ai facut din mine un zece, sunt zecele Tau prin Tine, Glorie Tie, Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

M-am supus voii Tale, am subminat orice voie, dorinta, gand, cuget, control al corpului si Te-am pus pe Tine in controlul meu. Mi-ai spus sa ingenunchiez in casa Ta pentru a-mi preda viata (03.06.2012), am facut tot ce mi-ai spus. Am dat ce aveam mai de pret si mi-ai spus in vis sa renunt la cercei, voia Ta este bucuria mea. Duminica mi-ai spus sa-mi pun baticul, caci am inteles ca nu putem comunica daca nu sunt smerita si supusa.

Seara ai vorbit prin Mircea mi-ai spus sa port fusta si a fost asa de usor caci pentru a avea ceea ce mi-ai dat si avem mi-am pus totul inainte pentru Tine.

Cu ajutorul Tau am tinut postul Esterei pentru a ma binecuvanta (02-04.06.2012).

Am inceput ruga prin a-Ti cere o samanta de dragoste pentru Rodica sa sadesti in inima mea, apoi Ti-am cerut botezul. Am tacut si m-am molesit caci nu mai eram eu in control ci Tu, asa cum trebuie. Am deschis gura si stateam aplecata pe genunchi pana am simtit o caldura imensa in inima care s-a raspandit in tot corpul si am vorbit Tata, am reusit cu ajutorul Tau si bunatatea plinatatii Tale sa inteleg. Ai facut o vindecare.

Esti minunat, esti minunea mea.

Amen

05.06.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

