Romani

Romani 12:1-8

Tata, Isuse, Duhule sfant tine-ma in putere, sunt aici langa casa Ta, mie mi-a fost de ajuns sa stiu ca esti aici, caci mi-a venit cuvantul in gand, stiu ca lucrezi aici.

Mi-e dor, mi-e dor sa vina ziua de maine, sa vina ziua cand o sa ingenunchiez acolo, sa simt caldura, sa simt ca sunt acasa.

Tata am inteles, eu n-am de ce sa caut alte slujiri, sunt aici pentru a gasi Mircea ce sa faca pentru Tine. Pe mine ma bucura, linistesc copilasii, stiu ca orice incercare, este mana Ta.

Tine-ma tare sa pot continua, lucreaza Tu, sa pot aduce jertfa. Tata, Isuse, Duhule Sfant imi doresc lucrul mai aproape de copii si de biserica, sa pot ajunge zilnic acasa, vreau botezul cu Duhul Sfant, sa aduc lucrarea Ta prin mainile Tale.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc.

Amen

02.06.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

