Intamplarea de sambata

Dimineata am fost cu Mircea la adunarea de tineret, am vazut-o si pe Georgi, cu toate ca stiam ca doua saptamani va fi plecata, dar Domnul a lucrat si mi-a facut o bucurie. Mi-a placut, am simtit Harul prezent, caci de mult nu mai vorbisem cu Domnul si mi s-au deschis caile.

Mai tarziu ne-am intalnit cu Sergiu. Nu stiam planul lui Dumnezeu care era, dar pe cand vorbeam noi trei, imi statea pe limba o intrebare, tocmai se pregatea sa plece caci vorbisem tot ce era de discutat. Si simteam cum ceva din mine imi spune, intreaba-l, intreaba-l si cand presiunea a devenit mai puternica decat mine am rostit: Si cum e cu biserica in State? Mai este lumea credincioasa acolo?

Ma asteptam la un raspuns pozititv si sa-mi povesteasca ce lucruri minunate a experimentat, cand a deschis gura, nu erau vorbele unui copil de Dumnezeu, era un ateu, care il combatea pe Dumnezeu si nu mai credea in existenta Lui, dupa ce se laudase ca in Romania reusea sa convinga studenti de la toate facultatile ca Dumnezeu exista.

M-am intrebat: De ce Doamne m-ai pus sa il intreb, imi lacrimau ochii si fiecare cuvant de-al lui era un cutit intors in inima mea, ma durea fiecare vorba, si am inceput sa ma tot intreb oare va iesi ceva bun din asta, ca el nu se mai oprea, m-am rugat, trebuia sa fie un scop in Dumnezeu sa ne fi intalnit noi, si eu sa il intreb, nu se poate sfarsi asa. Si era vreo 3 si jumatate ceasul.

Si salvarea mea a venit cand incepusem eu sa vorbesc nu a ascultat poate din cauza ca sunt femeie nu m-a luat in seama, si Mircea a rostit niste vorbe la intamplare a deschis dialogul, Slavit sa fie Domnul. Am asteptat un pic si am inceput sa vorbesc despre Dumnezeul pe care il stiu eu, de toate minunile, visele, semnele, vindecarea care a facut-o cu mine, bunatatea Lui, cum imi raspunde imediat la ce il intreb, cum la 17 ani am fost rapita in duh fara sa stiu, si cum pe vremea aceea eram caldicea, si nu aveam trairea pe care o am acum. I-am povestit cum am ajuns la biserica Betel cum Domnul mi-a dat un vis cu Florin, celelalte vise nu se cadeau sa le spun, cum mi-a implinit semnul pe care il cerusem de multa vreme, cum imi binecuvanteaza jertfa de zeciuiala, cum de cand m-a uns Florin si Stefan eu nu mai am dureri si sunt vindecata, cum am intalnit surorile si am ajuns sa stau in locul acela, cum m-am intalnit cu Georgiana, cum am intalnit copilasii.

Si fara sa ne dam seama se facuse 9 fara 10, nu-mi venea sa cred ca a trecut atata timp, ce mi-a placut ca am reusit sa-i sadim cu ajutorul Domnului, o samanta de credinta, si a spus ca poate are ceva de facut si poate Dumnezeu exista. Nu stiu daca a crezut tot ce i-am postit cu Mircea, dar important ca acum are intrebari.

L-am invitat la B duminica sau marti de doua ori i-am spus, dar a zis ca el nu mai calca in nici o biserica.

Ma rog Tata, Isuse, Duhule Sfant sa faci sa schimbi neincrederea sa, sa il faci sa Te iubeasca, sa creasca dorinta de a fi din nou copil de Dumnezeu.

Ai mila de el.

Amen

04.06.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

