Corinteni

1Corinteni 12: 12-31

Tata, Isuse, Duhule Sfant in timp ce se citea din Corinteni am inteles ca eu iti ceream botezul cu Duhul Sfant ca sa primesc darul cantarii, era ceea ce eu imi doream si tanjeam. Am sa cant asa cum m-ai binecuvantat. Eu ma supun si vreau sa ma trimiti in lucrarea Ta, daca nu e cantare ci orice imi vei da, eu voi accepta, vino Isuse in inima mea, vorbeste-mi, am nevoie de prezenta Ta.

Boteaza-ma cu Duhul sfant, spre slava Ta, sa pot face slujirea Ta, nu mai doresc botezul spre interesul meu, pentru a putea canta, acolo unde tanjeste inima mea, imi va fi de ajuns ca iti voi canta in cer. Accept tot ce-mi vei pune inainte.

Te iubesc.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

