Ce-mi lipseste?

Tata iti multumesc ca mi-ai vorbit, vroiam sa stiu ce-mi lipseste pentru a primi botezul cu Duhul Sfant, mi-ai raspuns, e asa de simplu.

Iti multumesc pentru ca am ajuns acasa, mi-a fost dor de Tine, sunt asa de fericita, ieri cand ma intreba Doru, daca este cineva multumit, am ridicat mana, Tata eu sunt fericita si multumita.

Pazeste-ma de rauvoitori, iti multumesc pentru familie, frati, surori, pentru casa care mi-ai dat-o, pentru dragostea Ta, pentru sanatate, pentru serviciul pe care il am, pentru painea care mi-o pui inainte.

Tata pazeste-ma de foame, sete, tentatii si pofte. Am primit raspuns la post, imi raspunzi imediat, copilul Tau ingenunchiaza caci vrea sa vii aici, sa intri in mine, ajuta-ma Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Te iubesc de imi da pe afara, am inteles voia Ta.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

