Basmaua

Mi-a fost dor de Tine Tata, Isuse, Duhule Sfant, ma simt asa de bine in casa Ta, azi sora de langa mine (Maria) mi-a dat o basma. De ce mi-am pus-o? Simplu am ascultat povestea  (Magdei) cum a fost botezata, a venit un tiganus si i-a spus Soro pune baticul pe cap sta Duhul Sfant deasupra si nu se poate aseza. Iarta-ma Duhule Sfant daca Te-am intristat, ma supun voii Tale Doamne si nu mi-e greu, e chiar frumos baticul.

Sunt asa de fericita Tata. Am sa am rabdare, dar am sa starui in ruga sa ma botezi, caci am inteles, eu ceream botezul pentru a primi darul cantarii, am gresit, iarta-ma, stiu Tata, acum cer botezul ca sa primesc darul care ma va binecuvanta, oricare ar fi el, eu sunt binecuvantata de Tine, accept tot ce-mi vei trimite. Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

