Ajuta-ma Doamne

Tata, Isuse, Duhule Sfant ma plec in rugaciune, am nevoie de ajutorul Tau. Vreau sa depun un sacrificiu pentru Tine, vreau si Te rog sa ma ajuti sa tin postul Esterei. Fara ajutorul Tau nu pot face nici macar un pas, cand esti langa mine, Tu-mi deschizi calea si drumul meu este asa de usor, iti simt mereu prezenta.

Mi-e dor de Tine, astazi l-am vazut pe Alex ( s-a mirat cand i-am intins mana si i-am zis pace Alex, eu sunt Iulia, ce faci…Domnul cu tine) in drum spre lucru, mi-as fi dorit sa pot ajunge la cateheza, saptamana asta sa ma hranesc cu al Tau cuvant, cu a Ta prezenta.

Esti minunea pe care nu incetez s-o marturisesc, esti minunea mea, zi de zi, seara de seara, noapte de noapte caut un motiv sa Te marturisesc, sa vorbesc despre Tine, chiar si celor care nu inteleg.

Mi-e asa de dor de Tine Isuse, asta cantam cand imi indreptam pasii spre casa Ta, mi-e asa de dor tot timpul. Mi-as dori sa nu mai am piedici in a Te intalni, in a Te sluji, sa pot merge zilnic acasa, fara sa fiu nevoita sa stau in alta parte.

Tata, Isuse, Duhule Sfant ajuta-ma sa postesc, am nevoie de puterea Ta, de prezenta Ta, tine-ma pe calea Ta, fereste-ma de tentatii si pofte, sa nu simt foame si sete. Vreau botezul cu Duhul Sfant, sunt asa de entuziasmata cand ajung acasa, ma gandesc oare astazi voi primi botezul cu Duhul Sfant, oare acum, oare?

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc!

 

Amen

01.06.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

