Ma binecuvantezi

Tata, Isuse, Duhule Sfant simt binecuvantarea Ta, esti prezent si-mi faci cate o bucurie mereu. Mi-a intrat mai devreme salariul, am primit hrana prin colega mea, desi nu am cerut, am primit si tentatii azi, dar Duhul Sfant m-a tinut tare si n-am cedat, n-am facut compromisuri.

Iti multumesc pentru toate binecuvantarile si incercarile, Tu esti Puterea mea, esti Totul in viata mea, esti Ratiunea, esti Sentimentul, esti Aerul, esti Dulceata diminetii, esti Briza valurilor sarate, esti Moliciunea pufilor, esti Blandetea, esti Iubire, esti Adevarul.

Ajuta-ma sa stau neclintita in fata tentatiilor, da-ul meu sa fie da, nu-ul meu sa fie nu, sa n-am cale de mijloc, doar calea adevarului Tau, da-mi putere sa continui sa pasesc pe drumul celor binecuvantati si iubiti de Tine, sa pot sa urmez calea ucenicilor. Fa-ma Isuse ucenicul Tau, fa-ma o binecuvantare pentru ceilalti, fa-ma lumina, da-mi haine albe si un nume nou.

Te iubesc Tata, Isuse, Duhule Sfant. Mai am o ruga, sa aprinzi uleiul ce l-ai turnat in mine, sa arda mirul pe care il picuri, vreau sa ma umpli cu Duhul Sfant, sa torni in mine aceasta binecuvantare, vreau botezul cu Duhul Sfant.

Amen

31.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

