Sunt fericita

Tata, Isuse, Duhule Sfant sunt fericita, simt lucrarea Ta, mainile Tale ma protejeaza. M-a intrebat colega daca vreau ceva de mancare sau tin dieta/post. I-am spus ca n-am paharul cu apa pe masa si asta sa fie semnul nostru. Te-am marturisit ca Tu faci minuni cand eu postesc, n-am dureri, pot sa nu mananc sau beau si nici nu poftesc nimic.

Iti multumesc pentru fiecare ocazie cand pot sa spun in lume ce minuni faci Tu, chiar dimineata la coada am vorbit despre Tine. Esti minunea mea, esti multumirea mea, eu sunt fericita prin Tine, multumita, nu am nevoie de comori aici, vreau sa-mi cladesc alaturi de Tine.

Ieri m-ai binecuvantat imediat ce i-am dat celui care canta exact atat mi-ai dat inapoi printr-o vecina. Nici mai mult nici mai putin.

Mi-a fost asa de dor de Tine, credeam ca nu mai ajung acasa, in drum s-a luat un caine de mine si vroia sa ma impiedice sa ajung la Tine, nu puteam sa lupt, m-am rugat si mi-ai trimis ingerii care sa ma pazeasca, imediat ce m-am rugat, Ti-am simtit prezenta, piedica a plecat si eu zambeam toata.

Ai prelungit slujba de ieri sa ma pot incarca, ma doare, sunt lihnita de Tine, vreau sa merg zilnic in casa Ta, fara Tine sunt ca un panou fara soare si fara sa pot face lucrul pentru care am fost creata.

Vorbeste-mi, indruma-ma sa fac lucrarea Ta, inalta-ma ca sa inteleg ce inseamna smerenia, ajuta-ma, vreau sa stiu ce trebuie sa fac pentru a ma binecuvanta cu botezul cu Duhul Sfant, sa calc peste urmele Tale, sa fac voia Ta.

Abia astept sa simt caldura Ta, sa simt vorbele Tale, sa ma plec pe genunchi si sa imi inched ochii, stiu ca ma vezi, stiu ca ai facut si faci o minune cu mine, caci pe mine m-ai salvat.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc!

Amen

30.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

