Tu esti puterea

Tata sunt acasa, cu dor ce arde am ajuns, mi-e bine Tata, mi-e bine ca-mi esti alaturi, ieri am fost incercata de cei din Rodica, dar Ti-am simtit prezenta Tata, Isuse, Duhule Sfant nu m-am tulburat, caci Duhul Sfant sta in mine si locuiesti.

M-ai dus la copilasi, m-am incarcat cu atata energie, am vorbit cu Ofelia, i-am spus cum ne-ai adus Tu impreuna, cat de mult ai asteptat ca eu sa fiu copilul Tau. Te iubesc, Te iubesc, Te iubesc!

Esti o minune, esti minunea mea, care ma mangaie, care ma incalzeste, care ma face sa radiez bucuria.

Amen

27.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

