Familia crestina vs. Familia „normala”

Ma uit in jur si vad oameni dezamagiti, tristi, se plang tot timpul de ceva, nimic nu e de ajuns de bun pentru ei, doresc sa-si cumpere ceva nou si mai nou (un mobil, un TV, o masina), critica pe altii si nu se privesc pe ei, alearga dupa comori pamantesti. Vad certuri, urlete, lipsa de interes pentru partener, neascultare.

Tata Tu m-ai invatat sa fiu copilul Tau, Isuse Tu mi-ai aratat dragostea Ta si ma doare daca gresesc, caci si pe Tine Te doare, Duhule Sfant, Tu m-ai invatat sa Te iubesc, mi-ai descoperit voia Ta, m-ai invatat sa comunic. Prin Tine am invatat cum se naste o familie din doi copii care Te iubesc, ce inseamna sa Te iubesc mai mult decat orice, ce este supunerea si ascultatea si ca nu este deloc asa de rea cum imi imaginam pe vremurile cand nu Te cunosteam, cand as fi zis inadins negru daca Mircea zicea alb, doar ca sa ma impotrivesc, doar ca sa am ultimul cuvant, doar ca sa arat ca am voie si ca nu ma las condusa de un barbat.

De cand sunt schimbata prin sangele Tau Isuse sunt un alt om, nascut din nou, cei din jur au observat. Am invatat sa traiesc altfel, sunt calma, am mai multa rabdare, nu ma tulbur usor si cand simt ca se apropie un astfel de moment, ma rog si Domnul imi da putere. Nu mai alerg dupa comori pamantesti, chiar de am de trei ori mai putini bani, sunt mai fericita. Mainile mele le doresc curate, nu vreau sa ma manjesc cu pacate, stiu ca fiecare pacat impunge un piron in Domnul Isus.

Tata, Isuse, Duhule Sfant ajuta-ma sa fac voia Ta, sa fiu o familie crestina, Mircea sa fie preot in casa noastra, sa fim un exemplu pentru lume, sa se intrebe ce se intampla cu noi. Sa ne urmeze fara a le spune ceva, sa vada schimbarea prin Tine. Unge-ma Tata, Isuse, boteaza-ma cu Duhul Sfant, vreau sa fie in mine si peste mine.

Te iubesc.

Amen

26.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

