Pe genunchi

FA1:1-11

Tata am scapat carnetelul, am inteles ca vrei sa ingenunchiez, vorbeste Doamne, robul Tau asculta. Da-mi invatatura, ghideaza-ma sa stiu doar voia Ta, calea Ta, umple-ma cu Duh, am atata dorinta ca ma arde, imi doresc sa fiu botezata Tata, Isuse cu Duhul Sfant.

Revarsa-Ti binecuvantarile peste mine.

Tata am inteles ca eram egoista ca doar eu vroiam sa dau numele darului Tau. Cand ma vei binecuvanta am sa-l las si pe Mircea sa aleaga un nume, chiar de mie nu-mi va placea, caci daca e voia Ta ma supun.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

