O zi cu Domnul

Dimineata m-am trezit mai greu, am fost obosita, dar cum am privit ploaia de afara m-am inveselit, chiar de cei din jur peste tot se intrebau de ce ploua? Ce nu-mi place…Mie imi plece tot ce vine de la Domnul.

Peste o saptamana voi avea un nume nou. O zi de concediu, am fost la copilasi, mi-a fost dor de ei, in sfarsit i-am imbratisat, pupat si am facut ceva teme.

Tata am ajuns acasa, e mai devreme si ma asteptam sa fie repetitii de muzica, nu vad inca nimic, dar tot acasa sunt. Femeile vorbesc ca sambata e sambata mortilor si vor primi vase, nu inteleg Tata ce se intampla? Eu credeam ca nu avem sarbatori pagane. Domnul meu eu ma veselesc astazi in Inaltare si abia astept Rusaliile, poate va fi ziua cea mare.

Te iubesc in tot si toate.

Amen

24.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

