Multumesc

Tata, Isuse, Duhule Sfant iti multumesc ca Te-ai coborat la mine si m-ai primit, ca m-ai strigat si mi-ai dat incercari, ca eu sa Te aud si sa Te caut. Iti multumesc pentru dragostea Ta, pentru suferintele care le-ai indurat ca eu sa am viata prin Tine.

Te iubesc si ieri si azi si zilele si anii pe care mi-i vei darui, in toate si tot Te slavesc, Te marturisesc.

Imi doresc sa Te cobori peste mine sa ma inunzi cu Harul Tau, sa-mi torni Duhul Sfant, sa ma botezi.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

