De vorba cu parintii

Mi-e asa de bine aici, mi-am dat seama ca eram asa de emotionata in ziua nuntii ca nu mi-am dat seama ca sunt doua usi si nici nu mai stiu cum am ajuns in birou la Florin. Acum cand am venit la cateheza am observat doua usi, mi-e asa de bine acasa Tata.

Mai am un pic. Dimineata le-am vorbit de Tine, ce minuni ai facut in viata mea, cum m-ai vindecat Tu cu ungerea, am realizat ca atat Florin cat si Stefan si-au pus mana peste mine, nu stiu de ce cand am povestit am tinut minte doar pe Florin. Le-am dat marturisirea care mi-a dicatat-o Duhul Sfant, tata a crezut, mama e cam sceptica. Dar ambii nu cred in puterea postului. (ei cred ca ma chinui si mi se accentueaza boala, nu cred ca poate cineva om fiind sa reziste nemancand si neband).

Tata, Isuse, Duhule Sfant as dori sa le deschizi ochii si urechile, sa Te auda, inca nu le-am spus de botez, ca asa mi-a zis Mircea si cum dorintele mele depind de el, ma supun. Cand vom ajunge in casa noastra le vom spune. Eu as dori sa afle cat mai repede.

Tata a descoperit pe internet rugaciunile. M-a intrebat ce sunt cu ele. I-am spus e site-ul meu, rugaciunile pe care Duhul Sfant mi le spune, este trairea mea cu Dumnezeu. Nu stiu cum le-a descoperit, dar stiu ca a fost voia Ta.

Iti multumesc ca ai fost cu mine si mi-am pastrat calmul, nu m-am tulburat, nu am ridicat glasul si am tacut cand se incingea atmosfera, iti multumesc pentru intelepciunea care mi-ai daruit-o.

Tata, Isuse, Duhule Sfant fi cu mine si atunci cand voi spune de botez.

Imi doresc asa de mult sa ma botezi, esti in toate gandurile mele. Le-am spus ca Tu esti inainte de toate, de mama, de tata, de sora, de copii, Tu esti si vei ramane primul.

Te iubesc.

Amen

25.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

