Promisiuni

Tata am auzit de ce te tine credincios, promisiunea pe care o facem catre Tine. Tata eu Te iubesc mai presus de toate, Ti-am promis postul de doua ori pe saptamana, Tata, Isuse, Duhule Sfant, ajuta-ma sa nu simt foame, sete, pofte de cate ori ma rog Tie si postesc.
Stii Tata am simtit o minune astazi, am vazut ca astazi chiar de nu tineam post, mi s-au pus in fata dulciuri si chiar n-am poftit. Slava Tie. Tine-ma tare in Tine, fa minunea sa tina cat dragostea necontenita. Stiu ca este lucrarea Ta.
Iti multumesc pentru tot ce mi-ai dat si-mi vei da, primesc toate si incercari si mustrari si binecuvantari.
Fa-ma demna si vrednica sa primesc botezul cu Duhul Sfant, imi doresc atat de mult sa ma binecuvantezi. Ghideaza-ma si invata-ma.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

