Ieremia

Tata Te iubesc nespus, imi revarsa peste inima si ma inunda, Te simt Isuse aici si sunt fericita chiar de nu va fi azi botezul meu, eu Te iubesc. M-a cuprins o fericire imensa cand am citit ce prajiturica am primit Plangerile lui Ieremia 3:22-23, inca n-am ajuns acolo, dar Tu ma duci cu pasi repezi catre a Ta destinatie.
Tu esti nadejdea mea, Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

