Am inteles Tata

Tata azi Ti-am cantat dar fiindca erau multi in jurul meu mi-am acoperit gura si era din ce in ce mai incet, caci imi rasuna „imi sangereaza urechile”. Apoi m-ai mustrat si m-am dat un pic de o parte chiar de erau si acolo oameni mi-am luat mana si cantam O inima curate. Mi-am dat seama ca nu conteaza ca se uitau ca la o nebuna, aveam si darul de la Georgi si incepusem sa citesc cum ai daruit Tu Duhul Sfant si mi-am dat seama ca mai am ceva de facut.
Sa ma rog cu toata inima, sa fiu sigura ca inima mi-e curate, spala-ma Isuse, curata-ma prin sangele Tau, sa nu mai conteze ce se intampla si sa-i spun mamei ca ma voi boteza in apa aici, nu s-o pun in fata faptului implinit.
Tata, Isuse, Duhule Sfant stiu ca Tu vrei sa Te marturisesc pana la lacrimi de sange, stiu ca ma vei binecuvanta cu Duhul Sfant.
Domnul meu, vorbeste, copilul Tau Te asculta. Azi am alergat la copilasi dar nu era nimeni, care sa aiba nevoie de mine. Nu erau teme, erau prea ocupati, i-am invitat in casa Ta.
Isuse vreau sa ma imbraci in haine albe, sa stralucesc in intunericul raului, sa sparg prin voia Ta, cu ajutorul Tau Tata ceata raufacatoare.
Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc, da-mi rabdare sa pot sa astept darul Tau nepretuit.

Amen

22.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

