Cerere de binecuvantare

Tata iti multumesc pentru dragostea Ta catre mine si noi, pentru toate darurile pe care mi le-ai dat, ca ai prilejuit sa ajung in casa Ta. Mi-a asa de dor de Tine Isuse vino in inima mea, lasa Duhul Sfant peste mine, lasa sa ma umple si sa ma boteze, cand vei crede ca va veni vremea.

Glorie Tie Tata, Isuse, Duhule Sfant pentru toata bunatatea Ta, pentru indurarea Ta. Imi plec capul sa-Ti lasi mainile peste mine.

Vreau sa fi la carma vietii mele, du-ma in locul si-n voia Ta. Eu sunt fericita in Tine, caci am primit totul de la Tine.

Amen

FA 4: 24-31

Acest articol a fost publicat în Rugaciune și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

