Asteptare

Tata ajuta-ma in continuare cu postul, am nevoie de puterea Ta, caci fara Tine nimic nu se intampla. Uite zambesc si am tot zambit astazi, poate si-au dat seama colegii ca postesc, dar ma bucur ca n-am fost intrebata.

Coboara Duhul Sfant peste mine cand va fi gata si ceasul va fi implinit. Continua Tata minunea sa nu simt foame, sete, pofte. Ma rog Isuse sa ma ajuti sa fiu botezata.

Am inteles ca toate au un ceas determinat si de aceea nu mai am umbre pe fata, caci stiu ca Tu ma iubesti nespus si totul va fi precum ai spus. Vino Isuse in inima mea.

Amen
21.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

