Sunt fericita

Tata sunt asa de fericita caci am indeplinit voia Ta, am ajuns impreuna in casa Ta. Mi-a fost dor de Tine. Am o pace si ma cuprinde, simt Tata, aici esti Viu.

Tata am auzit vorbindu-se de supunere, da Tata, Ti-am auzit voia, Ti-am auzit glasul, ieri mi-a fost confirmata voia Ta, si ma supun cu drag, caci omul pe care mi l-ai daruit este cadoul Tau si toata voia Ta este dragoste pentru mine, in mine creste zi de zi, inima mea se bucura in Tine Tata, Isuse, Duhule Sfant.

Nimic de aici nu se compara cu dragostea Ta pentru noi, Doamne vorbeste, robul Tau asculta. Voia Ta, voia mea, inima mea de la Tine am primit-o, sunt spalata prin Tine Isuse, sunt curate si acum pot ridica privirea si sa Te cuprind cu voia mea, cu gandul, cu sufletul, Te-as cuprinde in brate si m-as pogori inaintea Ta, izvoreste in mine iertarea, dragostea, toate darurile Tale, sunt implinita prin voia Ta.

Lasa Duhul Sfant sa ma cuprinda, am nevoie Tata de botezul Tau. Spune-mi in continuare voia Ta si am sa alerg pentru Tine, caci cu Tine alaturi nu am nici piedici, nici vrajmasi, caci Tu darami toate zidurile si portile si lacatele. Trimite-ma Tata, spune-mi Tata, da-mi Tata voia Ta, trimite-mi darul Tau.

Eu imi deschid inima, sufletul si trupul sa Te primesc sis a primesc darul Tau Tata.
Amen
20.05.2012

PS 119:75

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

