Duhul Sfant

Tata Te-am rugat sa-mi trimiti indurarea, Duhul Sfant, ungerea, botezul cu Duhul Sfant si mi-ai dat raspunsul. Maine e zi de post pentru ungerea cu Duhul Sfant.

Tata, cu voia Ta, vreau sa postesc, cu indurarea Ta voi ajunge aici maine in casa Ta, cu mila Ta, bunatatea Ta, ma vei cuprinde cu Duhul Sfant.

Poate maine va fi ziua cand voi rosti limbi, poate maine ma vei binecuvanta si cu darul cantarii, e tot ce-mi doresc Tata, darul limbilor si al cantarilor.

Tata daca nu va fi maine eu tot Te iubesc zi de zi din ce in ce mai mult si am sa perseverez, cum sa starui pana voi fi pregatita. Tata imi vorbesti acum e cantarea Eu n-am sa te las, da Tata, Isuse, Duhule Sfant in Tine imi pun increderea.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

