Din El, prin El, pentru El, a Lui sa fie toata Gloria

Tata invata-ma voia Ta, sterge tot ce nu e placut privirii Tale ca si eu sa pot ridica privirea catre Tine, vad cerul Tata, ma uit in jur si vad creatia Ta, ma uit la mine si vad un copil de Dumnezeu, vad un copil schimbat prin Tine, m-am lasat slefuita de mainile Tale, Tata nu lasa niciodata dalta din mana Ta, nu lasa niciodata nuiaua, nu lasa niciodata mangaierea Ta, binecuvantarile Tale si incercarile Tale, am nevoie de prezenta Ta.

Tata, Isuse, Duhule Sfant am facut curatenie, este curat Tata, Isuse, Duhule Sfant, vino in inima mea, umple-ma cu binecuvantarile Tale, umple-ma cu Slava Ta, trimite-mi Tata Duhul Sfant, vreau botezul Tau, vreau botezul cu Duhul Sfant.

Stiu ce minuni faci cu mine in post, stiu ca Tu ma iubesti nespus, Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc si inima mea striga din ce in ce mai tare Te iubesc.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

