De cu seara

Tata sunt asa de fericita am ajuns acasa, ma umpli cu fericire ce radiaza, fa-ma lumina in intuneric. Aici am pace si liniste, Tu esti bunatatea care lucreaza in viata noastra, Te marturisesc tuturor, cu atata bucurie Te-am laudat pentru ceea ce ai facut. Ma plec Tata si iti multumesc pentru mana Ta ocrotitoare.

Isuse vino in inima mea, am facut curat Tata, trimite Duhul Sfant peste mine, vreau botezul cu Duhul Sfant. Sa ma umpli cu darul Tau, sa simt ca sunt ceea ce sunt prin Tine, sa-Ti aud glasul.

Tata incinge-ma cu a Ta putere, sa Te slujesc pururea, gura mea sa nu rosteasca altceva decat al Tau cuvant, gandul meu sa fie a Ta voie, inima mea sa dea pe afara sa napadesc tot ce ma inconjoara cu Harul Tau. Tata Te iubesc.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

