Cine se increde in Domnul

Tata Te slavesc si iti multumesc ca m-ai adus acasa, Te-ai indurate de mine, un zero, care nu Te auzea si nu voia sa stie de Tine. Tu m-ai cules si mi-ai aratat indurarea Ta catre mine.

Tata imi doresc botezul cu Duhul, acum am primit tot ce mi-am dorit, si voi primi in curand prin Florin mi-ai spus darul Tau nepretuit, acum cu tot sufletul, cu toata inima si cu tot trupul de Tine daruit imi doresc si vreau botezul cu Duhul Sfant.

Tata, Isuse, vreau caldura ta sa ma inunde, sa vorbesc limbi atunci cand ma vei binecuvanta cu Duhul Sfant.

Vreau sa stau pe genunchi sa chem Duhul Sfant peste mine cu toata fiinta mea Te strig Doamne, Te chem Doamne, lasa Duhul Sfant, lasa Isuse botezul peste mine.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

