Canta, striga, bate din palme

In aceea marti minunata de 13 martie, cand am pasit prima data in casa Domnului (B), asta e prima melodie care am auzit-o, Canta, striga, bate din palme. Am zis wow pot sa bat din palme acum as spune Aleluia, atunci nu stiam sa spun decat multumesc.
Iti multumesc Tata pentru tot ce mi-ai dat si imi dai, vino Isuse sa locuiesti in mine, Duhul Sfant presara peste mine binecuvantarile Tale, am atata nevoie de Tine.
Amen

Video | Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

