Buchetul

Tata sunt asa de fericita, i-am dat Georgianei buchetul, il merita din plin, Tu m-ai invatat sa dau mereu ceea ce imi place, nu ceva ce imi prisoseste. Tata ma rog sa o ajuti sa-si gaseasca un suflet pereche, asa cum ai facut Tu minunea in viata mea. M-a intrebat ce iti doresti?

Imi doresc botezul cu Duhul Sfant, luni am sa vin in biserica si am sa ma rog Tata, ajuta-ma sa nu-mi fie foame, sete, sa nu am pofte, ajuta-ma Isuse sa pot sa postesc, coboara Isuse Duhul Sfant peste mine, unge-ma, boteaza-ma cu Duhul Sfant.

Pe genunchi Te-am rugat si Te voi ruga Tata, Isuse, Duhule Sfant coboara-Te peste mine, boteaza-ma. Am simtit cum imi pulsa stomacul si imi vibra corpul, Te rugam, am deschis gura pentru a putea sa eliberez daca imi vei da darul limbilor, in mine strigam boteaza-ma, boteaza-ma, boteaza-ma.

Cred ca mai imi lipsea un pic, fa picul ala Tata sa dispara maine, lasa Tata Duhul Sfant maine sa ma boteze in numele Tau, elibereaza, sparge, rupe si patrunde in mine, lasa darul vorbirii peste mine si coboara darul cantarii spre slava Ta.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc. In numele lui isus Hristos Te-am rugat.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

