Zece ani

Acum zece ani Dumnezeu ne-a legat sufletele, amandoi L-am rugat daca este cineva in lume pentru mine arata-mi-l.

Incet-incet ne-am dat seama ca am fost creati unul pentru celalalt, am trecut impreuna prin multe, dar de fiecare data am vazut razele de soare, caci nu eram singuri ci eram trei, il avem pe Tatal care are grija de noi.

Cand ceilalti nu ne-au dat nici o sansa, intrucat eu nu Il cunosteam pe Dumnezeu, El ne-a dat o sansa, si inca una si inca una, pana i-am auzit voia. El a tesut o plasa de minuni care ne-a unit si mai mult, cand unul era in prapastie celalalt i-a fost ajutorul si asa mana-n mana am invatat sa umblam cu Dumnezeu.

Daca nu ar fi fost creat sufletul de langa mine L-as fi rugat pe Domnul s-o faca.

Am asteptat atata timp pentru a putea fi impreuna in casa Sa. Acum ca am aflat unde vrea El sa crestem, tot ce a mai ramas este sa implinim voia Lui.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc pentru tot ce mi-ai dat si-mi vei da.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

