Unirea in fata Domnului

Dimineata am fost un pic agitata chiar de nu am fost o mireasa obisnuita, am avut timp de ieri pana astazi sa ma dezmeticesc, am ajuns la coafor si totul s-a terminat mai repede decat as fi crezut, gata am probat de vreo trei ori rochia (nu de mireasa ci una verde precum natura ce ne inconjoara, cum n-am avut timp decat pentru a implini voia Domnului). 

I-am cerut Tatalui o zi precum inima mea si tot am fost dezamagita ca ma gandeam ca am o inima rea, ploua in rafale si ploua si nu s-a mai potolit, in sfarsit in fata starii civile, da, si inca un da, am primit actul si gata spre biserica. (Cand am ajuns la biserica Florin mi-a spus ca asta e vreme buna, intreaba orice agricultor, atunci inima mea a sarit de fericire).

Amandoi ne faceam griji si daca Florin nu ajunge, daca nu poate sa plece de la cealalta nunta, daca din cauza ploii va fi trafic si cand am ajuns la 3 fara zece, i-am zarit masina, n-a mai contat ploaia, caci am zbughit-o spre usa, si era inchisa, dau in spate sa intru pe cealalta usa prin ploaie si baltoci, si acolo era inchisa, cu ochii priveam spre Tatal, cautandu-L, Tata ajuta-ma si am dat peste cel care deschide usile, mi-a deschis si usa de la cateheza cand am ajuns mai repede, cu un Pace mi s-a luminat toata fata. Am avut teama de ce vor zice parintii mei, dar toata fata imi zambea, tot sufletul era in clocot si tot ce doream era sa ingenunchiez, imi inchipuiam ca va fi chiar in biserica unde se tine slujba, credeam ca voi simti in timp ce va vorbi Florin si voi sta in genunchi caldura si furnicaturi. Dar a fost mai minunat decat mi-am imaginat, Domnul a lucrat si lucreaza minunat.

Am intrat si un Pace calduros si un zambet cat fata, m-am luminat toata si parca nu mai stateam de atata fericire, nu aveam nevoie nici de cafea nici de apa nici de mancare, tot ce imi doream era sa simt prezenta Tatalui, Fiului, Duhului Sfant. Ma cam fastaceam pe scaun nu probasem rochia stand si nu mi-am dat seama ca se ridica chiar asa de sus :)) imi mutam buchetul dintr-o mana in cealalta si de emotii uitasem si scrisoarea de „dragoste”. 

Florin a vorbit asa de frumos parintilor mei, noi am ascultat, apoi ni s-a adresat noua, eu ma simteam ca plutesc de fericire, spuneam in continuu Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc, si apoi in mine strigam din ce in ce mai tare, Te iubesc, Te iubesc, Te iubesc. Cand mi s-a adresat am ascultat cu atentie, si as fi ramas acolo inca multa vreme, nici nu prea mancasem mai nimic, si mi-a fost de ajuns cateva cuvinte caci m-am hranit cu Duhul, a fost din plin acolo. Dumnezeu este peste tot, El este prezent atunci cand noi Il chemam, cand in sfarsit am ingenunchiat (il intrebasem pe Florin nu ingenunchiem? Ai rabdare), cand si-a pus mainile peste capul nostru, cand am jurat in fata Tatalui, Domnului Isus, Duhului Sfant, in fata lui Dumnezeu, am simtit caldura si vibratii, m-am inundat.

Tata, Isuse, Duhule Sfant, Te iubesc pentru minunea care ai facut-o si o faci in viata mea.

Amen

19.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

