Inca o minune

Tata iti multumesc pentru dragostea Ta imensa pentru noi, mana Ta a lucrat, am mers astazi la primarie si ne-au acceptat pentru maine, sa ne unim. Tata abia astept unirea in fata Ta, au spus ca suntem un caz special. Copii Tai sunt protejati de Tine, numai Tu ai lucrat.

Tata Te rog, am nevoie de Tine, toata lumea spune ca maine va fi cod galben, grindina si vijelie, imi pun toata speranta in Tine, am nevoie de maretia Ta Tata, copilul Tau Te roaga, da o zi precum inima mea, da-ne o zi cu soare, da-ne o zi de mangaiere si dragoste, Tata, doar un gand de-al Tau si soarele va dogori si va razbate norii de ploaie, Tata chiar de va ploua maine, eu Te iubesc zi de zi tot mai mult, caci de la Tine primesc numai binecuvantari si minuni.

Ai deschis punga si Mircea a primit neasteptat, Tu nu ramai niciodata dator, Tu ma ungi zilnic si simt prezenta Ta, eu Te iubesc de atatea ori cate stele ai pus pe cer, cate graunte de nisip sulfa vantul in desert, cate picaturi de ploaie, cate cantece si zumzete sunt in libertate, Tu esti Creatorul meu.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc. Lasa mila Ta peste noi maine. Da-ne o zi in care sa simt incuvintarea Ta, sa simt prezenta Ta, sa simt ca este voia Ta si facem ce doresti Tu, sa simt ca sunt un copil adevarat de Dumnezeu.

Tata ma ungi cu vindecare, caci de cand m-ai uns, n-am mai simtit dureri. Slavit sa fie numele Tau pe vecie.

Amen

18.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

