Atat de fericita

Tata sunt asa de fericita ca nu mai sunt nefericita ca nu am voce (ureche muzicala), mi-ai alinat toate durerile, esti minunat, prezenta Ta ma mangaie, si acum singura mea tristete este ca vreau sa arat a crestin adevarat, mai am un pic, Tata ajuta-ma, schimba-ma, stiu ca mana Ta poate schimba totul, numai gandul Tau este de ajuns si se rezolva totul.

Am descoperit astazi in Ps 16 Tu esti Domnul meu, Tu esti singura mea fericire, si m-a cuprins o imensa fericire, radeam de fericire, caci stiu ca Domnul meu ma iubeste, caci El imi descopera lucrurile dinainte.

Tata Te rog pentru ingerii mei, sa ma pazeasca si vegheze, sa nu-mi fie foame, sete, pofta.

Tata ma rog pentru parintii mei, Kati si Mircea, trimite-le intelepciune, deschide-le ochii sa Te vada, destupa-le urechile sa Te auda, vreau Tata sa Te iubeasca, sa Te cunoasca, sa faca totul pentru Tine, sa mergem impreuna in casa Ta. Tata vreau pocainta lor, iertarea lor, vreau sa fie copii de Dumnezeu.

Tata ma bucur in Tine, este asa de frumoasa viata alaturi de Tine, iti multumesc pentru dragostea Ta nemarginita.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc!

Amen

17.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

