Tu esti fericirea mea

Tata fericirea mea esti Tu, far’ Tine nu am nici speranta, nici credinta, Tu ma tii pe a Ta carare si luminezi voia Ta, ma umpli cu binecuvantari, vorbeste Doamne, robul Tau asculta.

Iubirea mea a depasit acest corp, cand inchid ochii sunt in prezenta Ta si pe valuri de aer ma porti, in inima mea Te-am inchis si tot ce vreau este sa ma cuprinzi incet-incet, sa fiu facuta din voia Ta, inima sa fie curata dupa placul Tau, sa aud si sa vorbesc doar Cuvantul, da-mi darul limbilor, sa pot fi desavarsita prin Harul Tau.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc si-n flacari si-n sabie si-n sange si-n dureri si-n frig si-n intuneric, caci Tu esti cel ce ma protejeaza, esti pansamentul meu, esti focul din inima mea, esti Lumina care ma calauzeste si vegheaza, esti Creatorul meu.

Amen

1Imparati 18 44-46, Iacov 1:23-24

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Tu esti fericirea mea

  1. eumiealmeu zice:

    potrivita pentru oricare dintre noi este aceasta rugaciune.

  2. lord1st zice:

    Totul se datoreaza Domnului. Slavit sa fie numele Sau!

Lasă un răspuns

