Calauzire

Tata Iti multumesc pentru cuvintele Tale, am nevoie de mana Ta sa vegheze asupra mea, eu iti ceream botezul cu Duhul Sfant, dar Tu mi-ai spus sa-Ti cer calauzirea. Asa fac Doamne, ma supun, chiar de mi-as dori bitezul inainte de botez, Tu cunosti mai bine calea mea, calea Ta sa fie calea mea, voia Ta voia mea. Arata-mi voia Ta prin vis, am nevoie de acei pasi luminosi peste care sa calc. Vino Isuse in inima mea.

Tata eu sunt pregatita pentru botez, trimite Tu Tata Duhul Sfant sa ma boteze atunci cand voi fi copilul Tau deplin.

 

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

