Alergare

Doamne fa-ma sa alerg doar pentru Tine, sa Te slujesc pe vecie. Fa-ma calauza, fa-ma lumina pentru ca familia mea sa Te cunoasca. Tata da-mi lucrarea Ta s-o desavarsesc prin Tine, sa implinesc lucrarea Ta, voi face si fac voia Ta.

Coboara Duhul Sfant si mana Ta peste mine. Vreau Tata botezul cu Duhul Sfant peste mine.

Tata ajuta-ma sa fiu incinsa cu braul adevarului, sa vad adevarul despre mine si despre ceilalti. Tata lasa-Ti mana peste mine, scoate-ma din amorteala, confort, ajuta-ma sa fiu lumina pentru cei care nu Te cunosc. Tata da-mi Harul Tau, ajuta-ma sa Te pot marturisi in mod egal cu cei care nu Te cunosc, sa Te pot marturisi, Tata fa-ma marturia Ta, adu lumina peste mine, sa pot spune numai adevarul, fara a spune alte adevaruri pentru a ocoli minciuna.

Tata sunt incercata de parinti, ei nu inteleg cum pot sa postesc si se ingrijoreaza, Tata Tu esti ajutorul meu, lumineaza-i, deschide-le ochii.

Iti multumesc pentru dragostes Ta. Te rog sa ma ajuti sa traiesc ca un copil adevarat de Dumnezeu.

Trimite-mi botez cu Duhul Sfant Tata.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

