Staruinta

M-am simtit asa de bine ieri in biserica, abia am asteptat sa revin seara, acum o sa starui in rugaciune stiu si motivul.

Domnul m-a ascultat maine voi ajunge in casa Lui, e o fericire care n-o pot cuprinde.

Tata ma rog sa-mi trimiti cei doi ingeri sa ma pazeasca, am nevoie de ei. Tata maine vreau sa postesc, Te rog ajuta-ma, sa nu-mi fie foame, sete, pofta, lucreaza Tu cum numai Tu poti.

Tata da drumul Duhului Sfant, vreau botezul cu Duhul Sfant, zi de zi am sa iti cer botezul, imi doresc acest cadou. Tata invata-ma ce mai am de facut sa primesc aceasta binecuvantare.

Am nevoie de cei din biserica sa staruiasca alaturi de mine? Curata-ma Doamne Isuse, spala-ma cu sange, fa-ma alba, imbraca-ma in haine albe. Am nevoie de a fi pe deplin copilul Tau, Tata, lasa mana Ta peste mine, vreau botezul Tata, copilul Tau Te roaga, da-mi botezul, mai fa o minune, lasa mila Ta peste mine, lasa Duhul Sfant sa ma cuprinda, lasa botezul Duhului Sfant peste mine, Doamne am nevoie de botez, vreau sa simt minunatia despre care am auzit atata, fa-ma credinciosul pe placul Tau, unge-ma Tata, boteaza-ma Tata, lasa Duhul Sfant sa ma cuprinda cu dar, lasa Harul peste mine, Te rog Tata, boteaza-ma, vreau botezul cu Duhul Sfant, vreau botezulTata, am nevoie Tata.

Amen

14.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

