Voi slavi pe Mielul

Iti multumesc Doamne m-ai atins, Te-am simtit mi-ai vorbit si ai intarit cele auzite inainte „Dumnezeu e Taria Mea”, (am cantat cu atata fericire cele doua cantari caci le stiam din inima, Ti-am cantat Tie Tata ca si cum as fi stat in prezenta Ta), esti mare si pe vecie Te laud. Tata am o pace imensa, am simtit furnicaturi, Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc!

Toarna Duhul peste mine, vreau botezul cu Duhul Sfant, vreau sa lucrez doar pentru Tine, sa fac voia Ta, Tata esti Taria mea, coboara-Te Tata, lasa Duhul Sfant sa ma inunde, cuprinda, sa stralucesc lumina Ta, sa vorbesc voia Ta.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

