Te iubesc

Tata Te iubesc, Tu esti bunatatea, rabdarea, dragostea, intelegerea, intelepciunea, caldura si racoarea, esti fericirea mea.

Tata coboara Duhul Sfant peste mine, vreau botezul Tau, vreau marturia Ta, vreau sa fac voia Ta, Trimite-mi vise si vorbe, trimite-mi voia Ta, da-mi binecuvantari, vreau sa Te vorbesc in limbi, unge-ma Tata, schimba-mi inima pentru Tine, ajuta-ma sa iubesc pe cei care nu Te iubesc, ajuta-ma sa aduc pe calea Ta pe cei care nu Te cunosc.

In numele lui Isus Hristos Te-am rugat, prin sangele Lui sunt eu mantuita, prin Tine, da-mi darul vorbirii Tale Tata.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

