Slujba

Tata am atatea necazuri la servici, am atatea piedici, vreau sa Te slavesc si slujesc mereu, lucreaza Tata Tu, deschide aceea usa, elibereaza un loc pentru copilul Tau, stiu ca totul vine de la Tine, stiu ca oriunde ma trimiti este voia Ta, cheama-ma si du-ma in voia Ta.

Gaseste Tu pentru mine locul unde sa pot continua lucrarea Ta, slujirea, sa ajung in casa Ta, mi-e asa de dor de prezenta Ta, Tata, indura-Te de copilul Tau, copilul Tau striga, lasa mila Ta peste mine, lasa binecuvantarea Ta, lasa un loc pentru mine, am nevoie de un loc de Tine eliberat pentru mine, lucreaza Tu Tata.

Imi pun toata increderea si credinta in Tine, sufletul meu, primeste-l in mainile Tale.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

