Inima Ta, inima mea

Tata Te iubesc pentru bunatatea Ta, rabdarea Ta, mi-ai schimbat inima si mi-ai dat una noua, ai cladit celula cu celula, suflet cu suflet, inima pe inima un nou om din mine, un copil de Dumnezeu, care Te slaveste si are un dor imens pentru Tine, doresc clipita de clipita sa fi in mine si langa mine.

Tata, Isuse, Duhule Sfant, iti multumesc pentru cei doi ingeri care ma pazesc, vad Gloria Ta de cate ori postest Tu faci minuni in acele ore, Tu imi dai o bunatate imensa, imi iei toate pietrele din calcaie pana in crestet, cand fac o milostenie in numele lui Isus Hristos, sentimentul dragostei Tale vreau sa ramana purarea in mine, nu ma parasi Tata, toarna Duhul Sfant peste si in mine, am nevoie de Tine.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

