Florin

Tata esti minunat, copilul Tau Florin este in calatorii, stiu ca merge acolo unde il trimiti Tu, stiu ca asculta de Tine, inima mea spune ca el va pleca din orasul acesta, sufletul meu spune ca Tu il chemi mai aproape de locul harazit pentru cei care Te aud. Tata eu cred in locul acela doar din auzite, nu am nevoie de nici o confirmare, ma incred in Tine, fara clipire. 

Daca este voia Ta, si ai nevoie de Florin acolo in Arad, faca-se voia Ta, eu ma supun, caci Tu ne cunosti de dinainte de a ne naste, de dinaintea pacatului primar, daca prin el acolo vei mantui mai multe suflete ca aici, Slava Tie Tata, fie ca roadele sa dea roade care sa dea roade si inca pe atatea roade.

Tata trimite-i unul din ingerii mei sa il insoteasca in calatorie, caci stiu ca cei care Te iubesc nespus sunt cei incercati de Ispititor, Tata, eu mi-as dori sa ramana aici in B. chiar de visul meu nu era B. ci tu mi l-ai aratat pe Florin si la el in masina ne-am urcat. Tata am rostit si voia mea, caci oricum ai fi stiut-o, dar stiu ca in zilele numarate, ar trebui sa deschidem urechiile sa Te auzim. Tata vorbeste, robul Tau asculta.

Tine-l tare in credinta pe Florin, cladeste Tu calea lui sa fie lina, atinge-Te de familia lui si protejeaz-o, ma rog pentru Mina si cele doua fete, ma rog pentru ca sa cresti credinta in el, fa-l sa Te urmeze chiar si in cele neintelese de noi.

Tata Te iubesc, si chiar de vom avea parte putin de Florin, caci va pleca din Bucuresti, ma bucur pentru atat cat ni-l vei da.

Amen

(Tata daca mai poti sa il tii aici sa ma boteze, mijloceste Tu, Glorie Tie)

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

