De cu seara

Tata ma rog sa cobori peste mine, fa-ma mai buna, deschide-mi inima, lasa mila Ta sa se reverse peste mine. Vreau botezul Tau, trimite-mi Duhul Sfant sa ma unga, sa cunosc pana la capat voia Ta.Vreau Sa Te pot sluji cu intreaga mea fiinta, lucreaza Tata, slefuieste-ma.

Tata iti multumesc pentru libertatea care ai lasat-o peste noi. Acum traim vremea linistita, dinaintea trambitei, cand inca inima nu bate, cand totul e inca adormit. Tata trezeste sufletele Tale sa Te poata slavi, sa Te cunoasca. Toarna-mi Doamne Duhul Sfant, am nevoie de Tine Tata.

Creste in mine apropierea sa nu traiesc decat pentru Tine. Fa-ma copilul iesit din apele Tale.

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

