Daca traim

Tata mi-ai facut un cadou „Si daca traim pentru Domnul traim” stiu ca a fost darul Tau pentru a-Ti arata dragostea Ta pentru mine. Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc, esti Viu si esti in inima mea. Stai aici, caci zilnic voi face curat ca sa vii cu placere.

Sora de langa mine a vorbit prin Tine, mi-ai spus Vei fi botezata cu Duhul Sfant! De doua ori mi-ai spus. Ai inteles? Fiindca iti doresti foarte mult! Da Tata, imi doresc atat de mult botezul cu Duhul Sfant. 

Inca un motiv de post. Tata am atatea motive. Slavit sa fie numele Tau! Tata lasa cei doi ingeri sa ma fereasca si pazeasca de tentatii. Tata vreau sa postesc pentru toate motivele pe care mi le dai.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc!

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

