Biserica se strange la rugaciune FA3

Tata mi-a fost asa de dor de Tine, ma umpli atunci cand sunt aici, privesc spre cer si vad cum imi zambesti, razele Tale stralucesc peste mine. Iti multumesc pentru ziua de ieri, cand m-ai pazit de foame, sete si pofte, cand am primit ochii luminosi ai copilului Tau, sunt asa de fericita si usurata cand Te hranesc si iti dau sa bei, Tata invata-ma cum sa Te iubesc mai mult, ce sa fac in continuare.

Am atata nevoie de indrumarea Ta, Tu esti minunat Tata, ajuta-ma Tata, copilul Tau Te roaga, fa o minune, schimba tot ce nu e bin in slujba mea, du-ma acolo unde pot aduce roade pentru Slava Ta, sa pot sa infloresc in numele Tau, vreau sa pot merge saptamanal, zilnic in casa Ta, prilejuieste Tu. Esti Domnul meu. Glorie Tie, Glorie Tie, Glorie Tie!

Amen

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

