Ruga de ieri

Am ajuns cu atata entuziasm la cateheza, Domnul lucreaza asa de minunat, m-am intalnit si cu Adrian, am fost ieri si la copilasi si era Ofelia acolo, mi-ar fi placut de era astazi sa putem sta mai mult impreuna. Am facut ceva teme cu Ana, dar acele clipe au fost imense, au insemnat atata dragoste.

Am invatat despre crearea omului, totusi daca am ajuns mai devreme l-am intrebal pe Virgil ce inseamna rapirea in duh, cum imi spusese Georgiana ca eu am patit asa ceva, vroiam sa stiu la ce se refera. A fost un subiect mai delicat de care nu se astepta sa vorbeasca, am intrebat si despre botezul cu Duhul Sfant ca este doar atunci cand reusesti sa vorbesti in limbi. Tata ma rog sa-mi trimiti botezul, vreau sa primesc darul cantarii, si eu cred ca atunci cand ma vei boteza ma vei si vindeca.

La sfarsit ne-a intrebat cine vrea sa spuna o rugaciune si cum eram asa de flamanda si acolo niciodata nu mi s-a intamplat ca doar o persoana sa spuna, am privit in ambele parti si am inceput: Tata iti multumesc ca ai prilejuit sa vin astazi aici. Iti multumesc pentru Virgil, pentru vremea frumoasa de afara. Iti multumesc ca Te-ai uitat la noi, ne-ai scos pe fiecare dintre noi din locul unde ne-ai gasit, ca ne-ai chemat la Tine. Tata fa ca toti cei prezenti sa intram in apa botezului. Amen

Se poate sa fi fost cateva vorbe in plus pe care le-am uitat, dar stiu ca Domnul meu a fost si este prezent.

Mai tarziu la plecare m-am intalnit cu un baiat pe care il vazusem si la Snagov, si apoi m-am intalnit in drum cu un baiat de la centru, la care el spune, ea este fata care ti-a dat in ziua aceea… si eu am spus ca eu n-am facut nimic, Dumnezeu a facut totul. Le-am povestit ce frumos m-a adus Dumnezeu in casa Sa, si ce frumos lucreaza El. As sta ore in sir sa vorbesc despre El, dar cine ar asculta? 

Tata, Isuse, Duhul Sfant Te iubesc.

Amen

12.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

