Post

Tata am ales ziua de astazi pentru ca stiu ca azi este un sacrificiu, nu sunt la lucru si distrasa de el, nu este duminica si as fi si dimineata si seara in casa Ta, este o zi de incercari, o zi in care vreau sa-mi pun jertfa mea la picioarele Tale.

Ma rog Tata pentru a inlesni lucrurile la servici, merg din ce in ce mai prost, ma rog Tata, daca este voia Ta, scoate-mi altceva in cale, sa fac doar voia Ta, binecuvanteaza-mi lucrul, sa pot aduce o jertfa mai mare, stiu ca Alina are atata nevoie de ceea ce Ii dai Tu Tata, vreau sa fac doar voia Ta, cateodata sunt nevoita sa ocolesc ca sa nu mint, Tata anturajul de acolo ma apasa, Tata elibereaza Tu locul in care vrei Tu sa ajung. Da-mi o slujba pe placul Tau, vreau sa radiez lumina Ta, sa se stinga tot ce e murdar in jurul meu, Lumineaza Tu Tata. 

Arata-mi calea, deschide Tu usile, elibereaza un loc pentru copilul Tau, vreau sa-Ti dau o jertfa placuta. Vreau sa pot ajunge mereu in casa Ta, vreau sa pot ajunge la cateheza, vreau sa ajung martea, joia, vinerea, duminica in casa Ta, saptamana de saptamana, Tata fa Tu minunea asta in viata mea.

Copilul Tau Te roaga, in numele lui Isus Hristos Te-am rugat care m-a spalat cu sangele Sau.

Tata, Isuse, Duhule Sfant Te iubesc!

Amen

12.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

