Pastorul meu ma vegheaza

Tata iti multumesc pentru binecuvantarile Tale, pentru grija Ta, ingerul meu ma vegheaza. Am aflat ca la scurt timp dupa ce am trecut prin pasaj doua tramvaie s-au ciocnit, au deraiat si sunt o gramada de raniti. (mai tarziu erau patru). Tata esti minunat cum ma pazesti Tu, ai asteptat ca copilul Tau sa plece si apoi ai dat mana libera. Tata Te iubesc.

Dumnezeul meu este un Domn Viu, care are grija de oile Sale, este Pastorul meu Luminos, este fericirea mea, este marturia martirilor, este speranta ca in curand ne vom bucura impreuna in tara promisa unde nu vom mai simti urmele ranilor.

Tata tine-ma pe calea Ta, ia-ma atunci cand vei stii ca nu voi fi puternica, da-mi taria si puterea de a sta pe calea de jaratec, chiar de arde, fi racoarea mea, mi-e asa de dor de Tine, vreau imbratisarea Ta, imi deschid inima sa Te primesc, vino Isuse.

Tata toarna Duhul Sfant peste mine, vreau sa rostesc vorbele Tale, vreau sa traiesc Calea Ta, vreau sa simt binecuvantarea Ta, vreau sa-Ti aud murmurul. Tata fa-ma sa traiesc doar pentru Tine.

Amen

10.05.2012

Acest articol a fost publicat în Rugaciune. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

